Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké jsou povolené kombinace zboží a dodací lhůty?
 
Rostliny, u kterých je na eshopu uvedena dostupnost(Skladem, Podzim 2017, Září 2017, Objednáno) lze bez omezení objednat. 
 
Prostokořenné ovocné stromky, keře a rostliny s kmínkem lze objednat pouze v samostatné objednávce. Vzhledem k způsobu balení a ceně dopravy je nelze zasílat s jiným zbožím. Stávalo se nám, že těžké květináče stromky polámali. Jestliže je přesto objednáte  s rostlinami v květináčích, rozdělíme objednávku na dvě samostatné a ke každé budeme účtovat zvlášť poštovné. V takovém případě Vás budeme nejprve kontaktovat. 
 
Kdy budete mít skladem rostliny, které je možné objednat?
 
prostokořenné ovocné stromy, keře a drobné ovoce - podle odrůd od poloviny října
jahody - od začátku září
cibuloviny - od začátku září
 
 
 
 
Uvedené termíny jsou orientační, vždy po naskladnění v Zahradnictví se na eshopu změní dostupnost na 'Skladem' 
 
 
Kdy se sází prostokořenné ovocné stromky, růže a drobné ovoce?
 
Na podzim lze sázet, dokud není půda zcela zmrzlá. V případě celodenních mrazů se nesází, noční mrazíky nevadí.
 
 
Pokud vás budu chtít navštívit v zahradnictví, kdy je na to nejvhodnější doba?
 
 
Zahradnictví ve Spomyšli bude otevřeno od 1.3.2017 do 30.11. každý den od 8 do 18 hodin, otevřeno je každý víkend kromě státních svátků. Upozorňujeme, že nabídka eshopu a Zahradnictví je sice z 90% totožná, ale některé druhy mohou být zrovna vyprodány nebo nejsou ještě prodejné. Pokud máte nějaké speciální přání, raději si předem zavolejte, ať nejedete zbytečně. 
 
 
Kolik mě bude stát doprava a balné?
 
1. Standardní objednávka                                         149,- Kč 
3. Objednávka ovocných stromků                           189,- Kč 
 
 
 
Posíláte balíky i na Slovensko?
 
Ano, na Slovensko zasíláme. V e-shopu vpravo nahoře vyberete měnu EUR, pak se Vám ceny u produktů automaticky přepočítají na Eura a můžete v košíku zvolit přepravu na Slovensko. Cena dopravy je včetně balného a dobírky.
GEIS - zásilka standardní SR - cena 7,-EUR
GEIS - zásilka stromky SR     - cena 10,-EUR
 
 
Jaká je kvalita zasílaných rostlin?
 
Rostliny zasíláme ve velikostech a balení vhodných pro prodej konečnému zákazníkovi. Vždy platí velikost kontejneru uvedená u produktu při objednávce. Zasíláme buď stejnou, nebo větší velikost. Zásadně neprodáváme zboží určené spíše k dopěstování v zahradnických firmách. Typicky se jedná o prodej ovocných a okrasných keřů, kanadských borůvek, rododendronů, jehličnanů atp. v multiptatech, kontejnerech 3x3, 7x7. Tyto rostliny nejsou určeny k prodeji konečnému zákazníkovi, dopěstování takové rostliny stojí nemalé úsilí, čas a zkušenosti. Například muškáty dodáváme v květináči o průměru 11cm s plně prokořeněným balem, taková rostlina začne ihned po zasazení růst a bude Vám dělat radost celou sezónu.
 
 
Proč mi nepřišla kompletní objednávka?
 
 
Je možné, že některé druhy rostlin jsou momentálně vyprodány, případně nejsou v takové kvalitě, aby se dali posílat. Někdy se také může stát, že dodavatel nedodá zboží, která nám potvrdil. V takovém případě Vás budeme předem kontaktovat.
 
 
Mohu si objednávku vyzvednout osobně?
 
 
Ano, v takovém případě zaškrtnete v nákupním košíku dopravu  ´Osobní odběr v Zahradnictví ve Spomyšli´
 
 
V jakém termínu odesíláte objednávky?
 

v současné době obvykle expedujeme objednávky na rostliny skladem obvykle do 2 pracovních dnů s tím, že poslední den v týdnu, kdy odesíláme, je čtvrtek. Pokud máte objednávku která obsahuje sadbu jahod nebo podzimní cibuloviny, počítejte s tím, že jahody a cibuloviny zasíláme od začátku září. Takovou objednávku odešleme až po naskladnění všech produktů.

Objednávky na prostokořenné stromky začínáme odesílat přibližně od poloviny října a to postupně, podle naskladňování jednotlivých odrůd. Některé odrůdy naskladňujeme podle aktuálního průběhu počasí až začátkem listopadu, je tedy potřeba počítat s dodáním až okolo poloviny listopadu. V případě, že je vhodné počasí(nejsou velké mrazy), zasíláme prostokořenné stromy a keře do konce listopadu.

 Pokud si objednáte rostliny skladem a rostliny, které skladem momentálně nejsou, je potřeba počítat s tím, že objednávku budeme expedovat až po naskladnění posledního produktu v objednávce.

 
 
Lze rozdělit jednu objednávku?
 
Objednávky zásadně nerozdělujeme, pouze na žádost zákazníka. V takovém případě platí zákazník poštovné za každou objednávku zvlášť.
 
 
Kde zjistím stav objednávky?
 
Vzhledem k povaze zboží není možné zákazníky informovat o stavu objednávky, automaticky zasíláme potvrzení při objednání a zprávu o expedici zboží. Pokud se chcete informovat na stav objednávky, napište nám na email info@zasilkovezahradnictvi.cz a mi Vám sdělíme přibližné datum odeslání objednávky. 
 
 
Mohu vrátit zakoupené zboží?
 
Pokud nejste spokojeni s kvalitou zakoupeného zboží, můžete ho bez udání důvodu vrátit v zákonné 14-ti denní lhůtě. Rostliny nám zašlete nebo přivezte rovnou do zahradnictví. Upozorňujeme, že se striktně nedržíme zákonné 14-ti denní lhůty, pokud rostliny skutečně nechcete a přivezete je do zahradnictví, vezmeme Vám je zpátky i po této lhůtě. Jedinou podmínkou je, že rostliny musí být ve stavu, kdy je možné je opět prodat. O vrácení rostlin po zákonné 14-ti denní lhůtě rozhoduje vedoucí zahradního centra.
Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.